WORK OUT OCH SHOPPING ( TYP IAF )

Nu har jag varit och pratat med min förra chef och de kändes faktist bra, han verkade positiv så de är ett steg i rätt riktning! Sen gick jag till gymmet och körde lite, de va sjukt skönt efteråt! men hade glööömt min handuk och de sög verkligen. Inte för att jag skulle göra nånting spec förutom inhandling av livsmedel, men kändes lagom mysigt när t-shirten fortfarande var blöt typ när man gick runt på konsum haha bra jobbat Sofie!

Nu har jag ätit lite iaf, supergott var det. Cissi är påväg hem och jag tänkteta en lång och skön dush med min nya LdB dush créme som luktar såå gott!

Ikväll blir de lungt. Känner mig lite lr ganska så mkt sliten efter helgen. Ska läsa min tidning och äta mintchoklad från Lindt med en kopp té hihih myys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0