VIN OCH TJEJSNACK

Lyckats ta mig till lägenheten idag. Känns skönt, fick med mig mat oxå från mammi hihi så söt! Amanda min sambos kompis från skåne är här! Mys, så de kom hem med några lite vin och skulle vara osocialt att tacka nej till ett glas ( lr två ) men till mitt försvar så hade jag enheelt nykter helg och rödvin är fullt med antioxidanter såde såå. MEn bytte jag till vitt té medans de fortsätter  att korka upp en vit flaska ist. Alla vet att de absolut bästa och roligaste tjejsnackens föds med lite mysfaktor som vin.

Wiie på onsdag är de dags för fina naglar! Vill ha french den här gången, längtar. Mina naglar växer helt galet fort, jätte jobbigt :/ Så de ska bli skönt och förnya dom lite.

Är super trött iaf...tar på krafterna att kurera sig...


                                                 


                                        Amanda! Skåning #2


                                                


Kommentarer
Postat av: Tåbbe

Kör stenhård me pandan idag så hon får så för mycke träningsvärk för att komma ur min säng imorn ;)

ha de bra

2009-03-24 @ 15:58:08
URL: http://www.tobiasasplind.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0