VILL HA DIG NU SOM JAG HADE DIG FÖRUT

Måste bara ägna några rader till Dig. Saknar dig så sjukt mycket. Du är som en pralin - Lite hårdare skal men en mjuk och go insida. Hoppas du vet hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag gillar dig. ( vet att du inte gör de men kan du få in de i ditt tjuriga  skåne huvud ) . Vet att du har de helt galet bra där borta och de är du om NÅN värd tio ggr om. Tänker på dig iaf XoX. NY har tur som fåttdig.


Min dag har varit  super mysig. Pandan och jag drack lite latte och jag fick styla henne lite innan jobbet. Och inte för att du behövde de gullet! Men bara för att de är så kul. Sen gick jag till gymmet och de va såå skönt! När man springer är de nästan som att man kommer in i en slags trans haha. Det låter lite sjukt men de är som att allt omkring en försvinner och inga problem existerar.. Det blev lite stryke träning oxå och efter de var jag rätt slut. Blodsockret var kört i botten så påvägen hem kände jag mig som en tickande bomb. Handla lite mat och nu är de lungt!


Blev sjukt sugen på choklad hihi ( choklasmousse jag gjorde i sommras på OK )

                                    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0