RING MY BELLS








                                        





Så var man uppe med solen den här morronen. Wiie solen lyser! Helt galet skönt. Ätit frukost, sminkat mig och nu städar jag faktist. Känns som jag varit ganska effektiv den första timmen på dagen. Cissi ligger bakis dock haha. Och de gör inte jag! Kändes riktigt bra att stanna hemma igår och må såhär bra idag. Det betyder att jag kan köra på gymmet och träffa max innan för lunch, helt bakisfritt! Känner för att ta skinnjackan idag, vågar jag de? Hatar att frysa men inte så skönt att vara överhettad  i en peak jacka heller.

Lyssna på en låt från Enrique Iglesias som jag normal sett har lite svårt för men hans "ring my bells" och "push" är de bästa må-bra låtar just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0