TRÄNINGSVERK

Wiie nu har jag ont! Ont ont men sköönt skönt. Boxen igår va mycket roligare än jag tänkt mig. Blev glatt överraskad och nu måste jag bara gå på ett pass till och imponera lite mer på PT:n, skulle vilja köra med honom lite oxå. Jag fick va med en tjej igår och hon va super trevligt men kände att jag skulle vilja köra mot nån som är lite starkare så man kan ta ut sig totallt. Sen kompletterade jag med rygg och mage.

Hade super ont i halsen när ajg vakna idag, och en vkande en gång inatt för de gjorde så ont. Så idag har jag en vilodag från gymmet. Sern hur de känns imorron, vill gå på box.

Är hemma nu och de är galet skönt faktist. Man slappnar av på en helt annan nivå när man är ute på "landet" , lite mer mmmmmm i livet. Slappdag hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0