TRÄNING DEL 2

En stor del av träningen är ju mat. Jag försöker äta var 3:de timme. Glömmer annars lätt bort de. Även fast jag inte tränar idag så blir maten nästan ännu viktigare. Mycket protein och lite kolhydrater. Idag blev det :

1 kyckling filé

M. sallad :

Gurka

tomat

morötter

och kryddad keso på sidan.

Sen eftersom jag äter så lite fisk blir de mycket nötter och avokado som även är bra för håret och naglar. wiie!
Har faktist börjat dra ner på alkohooolen rätt mkt oxå. Känns inte värt. Kan dansa och ha kul ändå, trodde inte de men de går om man vill.

Igår fick jag faktist ett tips från en kompis, är lite skeptisk men ska kör på de iaf hihi.  But i won't teeelllll.

Det blir iaf sommarfest ikväll, funderar på min student klänning lr min corall.............? 


                                        


             Wiiie ego bild! Känne mig ganska otaggad och trött idag....Halvt sjuk


                                            

   Smalmat haha lr vad man säger, viktigt med proteiner! Och fibrer så man håller sig mätt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0