TORSDAG 12 MARS

Igår började jag dagen med Pao. Riktig bra start på dagen.

                                               



                                         
                                                



Det vare riktigt mysig förmiddag, ganska intressant att se pandan göra sig irodning för jobbet haha. Sen åkte vi tillsammans in till stan, jag hade maöte och Pao började jobbet. Mötet gick sådär, de va inget roligt möte. Men hade iaf förväntat mig hur de skulle gå. Mötte upp Cissi och fikade lite. Jag kände mig lite låg och hade verkligen ingen lust att dansa...Så lite senare på kvällen träffa jag en kompis och vi gick och tog en öl ( jag drack vin ) på vampire lounge. De var precis de jag behövde igår.

Nu ska jag åka över till Pauline och antagligen dricka en supergod latte! Sen åker jag till gymmet samtidigt som hon går till jobbet :) Känner mig litestel idag haha sov faktist på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0