TOP NOTCH (??)

Gårdagen blev en kväll av bravader. VI började som sagt på stures där jag fick en försenad 20-års middag av min kära sambo. En grym hummer soppa med vitt vin till och en tre ggr dessert som var en sorbet, créme brulée och en choklad fondant. Men sorben var alldeles för stark och fondanten var lite för avbakt. Men sällskapet var 5/5!

Sen efter middagen kom några av mina favoriter från operakällaren ( saknat dom galet ) och vi gick upp till Obaren där de blev en pingis tunering hahah. Så en runda misslyckad pingis och två glas vin senare var de Cafét som var next. Där hölls semi finalen och jag var lagom intresserad men de vr trevligt och höll min uppmärksamhet i nästan en halvtimme. Sen var de mingel för hela slanten och de va riktigt lyckat!

När vi kom hem igen runt halv 4 var de bara för johanna&Emelie att packa resten av sina saker och och vänta på taxin till tåget mot skåne. jobbigt läge ;) själv somna jag ganska omgående när dom väl åkt , riktigt skönt.

                                                    


                                                     

                                                   


                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0