TISDAG

God morgon!

Ush va jag är trött, lr tllöööt som skalman. Ikväll är de satscorepuls och tänkte köra lite innan de oxå, springa lite. Sen efter de åker jag hem till mamma och pappa, han inte igår så får bli idag. Det känns som jag börjar bli förkyld lr jag Är förkyld men den går inte över :( Igår pratde jag med en sötnöt som jobbade på NK-bageriet för ett tag sen och frågan om en londonweekend upp. Inget är bestämt med de skulle vara super kul! Har alltid velat åka til london och när man känner nån där så blir de såå mkt bättre och roligare.

Pandan tyckte att jag skulle börja lägga in recept, så ikväll när jag kmr hem får jag väl ta och leta reda på mina receptböcker! Men kmr behöva göra dom lite mindre, lr ganska mkt mindre haha. Här är lite den godaste vaniljglassen i hela sthlm.


                                                  

 Vaniljglass som jag kokade och körde i glassmaskinen

          







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0