SÖNDAG

Nu har jag ätit frukost. och ska plocka ihop mina gymkläder. Ska träna och sen blir de en fika med Max. Och när jag kmr hem måste jag nog städa haha. Jätte tråkigt men skönt när de väl är gjort och börja veckan nystädat.

När jag mötte upp Malin och Sarah så hade dom hunnit föra lite och de va lite roligt faktist. Blev ju inte bättre när vi kmr hem till tobbe och dom började shota tequila. Men deva en grym Dj ( tobbe ) så bra musik var givet och med lite skön stäming plus dans blev de riktigt kul. Det blev lite nostalgi låtar så som Uggla, Anna book och en sommarlåtar   


                                              




                                               



                                               




Sen säger jag bara Hanananaaaa. Pao this is for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0