SOM EN TURIST

Så skönt att solen kom fram idag tillslut. Hade inte väntat mig att träffa Malin idag så de gjorde dagen ännu bättre, min lilla geléhallon rumpa hihi. Paos andra assistent som skulle kommit och hjälpt henne när jag gått ångrade sig och kom inte iaf. Jag blir så arg på sånna människor! Visst att man ibland kanske inte verkligen orkar lr att nånting högre prioroterat kmr oväntat upp så kan man ändra planer sista sekund. men den här tjejen har inte bara gjort de EN gång, för en gång är ingen gång. Men lovar man nån som litar på en och sen bara skiter i det är så sjuukt respektlöst och själviskt och INTE OK. Människor som bara blow you off  lite när dom känner för de är inte värda en sekund till av ens tid. Och Paoooo min panda du ska inte ta sånt, tänk på ditt egetvärde för du är grym. Har missbrukat förtroendet för och fått en andra chans ska man väl inte gå och göra samma sak igen??? IDIOT.


Sen har vi turistat lite och tagigt bilder wiie. Men dom kmr sen för nu måste jag till tåget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0