SKA BARA ??

Sitter hemma hos Pao. Hon " ska bar" gå igenom lite saker. Så de tar nog lite längre tid än hon tänkt sig. Jag har hunnit dricka en latte, lyssnat och nickat på Pandans MemoryLane hon så gärna går igenom. " Åh så mycket gaamlaa saker jag har spara! nostalgi... ska jag slänga de här?....Åh den hääär bidlen togs när blabla.....OCH de HÄR kortet fick jag av blabla... NÄMEN TITTA vad många kondomer de låg här! tio sekunder senare : NÄMEN är låg de ännu mer! ( två " små" lådar fulla " .

Ganska intressant att se tio olika stilar och sidor Pandan hade i sitt tidigare liv innnán hon blev min Pao The panda. Tro int jag hade gillat henne för tio år sen...hihihi fjortiis! Skojja bara! ....................................

Jag ska iaf till gymmet inom kort. Lämnar över till Anna som ska få sig en dos av Pauline Historie lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0