SJUK FORTFARANDE

Åhh jag hatar de här! Hatar att vara sjuk och inte få träna, MEN idag har jag inte alls lika ont i halsen så by tomorrow tänker jag vara frisk. Positivt tänkande. Regeln är ju en hel frisk dag innan man får börja träna igen. Brukar alltid annars vara ett sånt smartass att jag börjar träna för tidigt och de slutar med att man är dunderförkyld ( ibland feber)  två veckor till. Så gör ett försök att vara smart den här gången... Te och sängen blir mina bästa kompisar idag.

Igår var roligare än jag hade förväntat mig. Två riktigt sköna killar asom malin känner hängde med oss näästan hela kvällen. Tiden därimellan var galen. Att vara helt nykter med en massa killar som INTE är de, va ganska intressant. Här är en konevrastion ( raggnings försök ) :

Killen : Har du tagigt min öl ?

Jag: Nej, jag dricker inte ikväll

killen: Men va synd, du som är så söt

Jag: eeeeehehehe jaha tack?

Killen: anej men asså jag mena bara blablablabl trodde du drack och tänkte balbla...

jag: Det är lungt, sett värre

killen: är de sant?? tycker du verkligen de???

Jag: mmm de är sant ( No bigg deal tänker jag )

sedan uppstår en lite jobbig situation där han lutar sig frammåt och försöker kyssa mig men jag backar fortare än fort och han går däififrån med svansen mellan benen hiihi.


                                           


                                            


                                            

Kommentarer
Postat av: Klara

SÄG ATT HAN MED BLONDT HÅR HETTE HENRIK "HENKE"? Messa svar, njuuu:D

2009-03-23 @ 01:52:40
Postat av: Klara

och den andra richard?!:D HAHA

2009-03-23 @ 01:53:22
Postat av: Klara

NU är jag säker, du har fan träffat på Henke och richard som jag har gemsensamma vänner med när vi kommer ifrån samma håla hahaha

2009-03-23 @ 01:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0