SHOPPING OCH FIKA

Idag har jag varit på sös som sagt, väldigt skönt. Så ringde dom tillbaka lite senare på dagen och kom med ganska bra råd, känns kul att dom.

Det flesta kanske märkt att jag ökat mina tränings timmar senaste tiden. Jag har ett mål, och de är Beach 09 "redo". Alltså några kilon som ska bort och sen vill jag få starkare rygg  och mage och ben såklart. Hittils har jag verkligen märkt en stoor skillnad på min rygg när jag nu tar 5kg 3*12 reps och bara för ett tag sen knaapppt orkade 2*12 reps 5kg och den tredje utan vikt. Ska lägga på en 2, 25 lr  vad de är imorron utöver de 5kg för provade med de förra gången jag körde rygg och tror de går att köra alla tre reps lr så kör jag dom två första + 2,25 och den sista bara 5:an. Wiie de går frammåt. Har även märkt stor skillnad på magen, helt annan form och mkt plattare. Men målet är att man ska ana rutor men inte för mkt, okvinnligt. Springer även mycket nu och de är mest ur mental synpunkt så inte satt uppnått riktigt mål men borde göra de så jag kan pressa lite. Springer 30 min nu så kan börja lägga 5 min en gång i veckan och öka tempot med några snepp. Men del målet den här veckan är nog att öka tempot och backen på 30 min. Kör med backe för mer tyngd på ben och rumpa. Annars är de för lätt.

Imorron är de box som gäller. Livrädd haha. Söt kille som leder det iaf...men jag har inte lyckats få med mig nån som vågar köra så fårse vem jag får leka med imorron. Vill inte tänka på hur död jag kmr vara sen....

                                              

Mina fiinaa fiinnaa tracking byxor som jag förhoppningsvis kmr kunna när jag springer spåret hemma på landet, när de blivit lite varmare. För kallt för min astma nu. Sen köpte jag två nya sjalar, en rosa som blir fin till i sommar och en lite beige/grå som är lite allround.

                                           

Imorron åker dom på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0