SAKNAR

Är ju hemma nnu och hittade lite bilder från i sommras, saknar! Det va så kul men man kommer ju bara ihåg allt de bra i efterhand. Sen är de helt galet väder! Solen lyser, klarblå himmel. Och ikväll är de dans wiie. Pratade med en kill kompis igår kväll ganska länge, ååh va en del människor får en på bra humör. Vissa verkar bara veta exakt vad dom ska säga.



                                            

Såhär såg de ut utanför mitt fönster när jag vaknade hihi

                                          

Från i sommras när jag var inne en snabbis och körde glass till kvällen

                                        

Veckans dessert i bakfickan, haha ganska illa

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag saknar dig och operakällaren, älskar tiden när vi träffades så fort vi kunde och skrattade så man fick håll i sidan <3

2009-03-19 @ 09:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0