ONE MORE TIME

haha så är jag tillbaka..anledning? för mkt tid på händerna så tänkte fördriva den med lite bloggande!

Gårdagen var en hel års förbrukning av känslomässig bergochdalbana. Lite tårar och mkt skratt som tur var!  Vet inte ens var jag ska börja. Men de var iaf drinkbjudning på Magenta och temat var " Don't kiss and tell" , vilket jag inte tänker göra haha men efter kvällens tidigare händelse som orskade lite krokodiltårar så blev de riktigt kul tillslut! Och jag blev fullare än va jag tänkt men inte föör full. Tyvärr kom inte Sarah och Karin in men de hitta andra att leka med :)

Måste bara säga vilka sjukt bra sötnosar till kompisar jag har! Skulle inte byta ut dom mot nånting i hela världen! Det har tagit tid att hitta dom men nu släpper jag dom inte någonsin <3

Nu finns de så mkt jag vill skriva om men skulle vara högst förvirrande om jag tog allt på en gång så de får bli lie i taget :)

// Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0