NEJ MEN BLI PYROMAN

Det är bara Pao ( pauline ) som kan lyckas. Ca fem minuter efter att vi satt oss på Cafét får jag en snabb tanke att nånting luktar konstigt. Vänder på huvudet och ser hur servetten brinner! - Pauline som håller i den börjar frenetiskt skaka på den medans jag smått känner paniken komma när lågorna blir större och större! Och vad gör hon då??? Jo hon slutar skaka på den så de kan bli en brasa ist. Jag börjar säga lite halv högt " släng den på golvet och stampa på den" men de går nog inte igenom Paos  egna små utrop som " va ska jag göra!!?". Jag känner huvudena börjar vända sig och folk som blir smått frustrerade att hon bara fortsätter hålla den rakt upp och ner med ett  jäkla gigantskt frågetecken i ansiktet. Blandat med ett nervöst/panikartat >"eeeeeeeeeeeehehehehehehhe".  Till slut är den tjej som skriker " SLÄPP DEN PÅ GOLVET" och DÅÅÅ föll paletten ner. Det kändes lite som " HEJ här är vii...............................Bara så alla vet!".. lr Hej kom och hjälp Oss. För de är vad vi behöver, hjälp. Helt flippat.

Det var kvällens iaf! Har ont i mina mungipor nu efter alla skratt utbrott. Vi borde ha ett eget bord/hörna på alla cafér så vi inte stör de andra gästerna.

                                                 
    

Hahaha jaaa kan inte blir så mkt mer "chill", är man seg så är man.


                                                 

 Det här är den Ökända servetten, och de ser inte så farligt ut men TRO mig - de var vääldigt dramatiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0