NÄR MAN MINST ANAR DET

Det blev verkligen en spontan utgång för min del igår, men Åh så kul de blev! Jag älskar när man inte har några förvänningar och de blir så oväntat galet! Fick tyvärr avboka min satscorepuls men de var hands down VÄRT. Fick skjuts hem men inte innan en sväng förbi Mcdonalds hihi ett måste. Var super duktig och drack rätt mkt innan bedtime så mår sjukt bra idag! Tillskillnad från Johanna min lilla schena haha. Hon mår mindre bra och ska dessutom jobba idag, sötnöt! Tack för igår Darling :)

Ikväll  är de fest hos Tobbe så de ska bli mys, lite oroad att de blir trång haha men de är bara kul!  Vill ha på mig min corall rosaaa fiinaaa klänning för eventuell utgång in the City! 


                                       


                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0