MYS SÖNDAG

När man som vanligt på en söndag känner att energi nivån störtdyker på ett skönt sätt. Tog fram kameran och fotade dagsläget, lite grått men med en uppiggande kopp kaffe känns allt så himla mkt bättre! Emelie ( cissi storesyster ) slöar i soffan och jag bloggar. Vi väntar på de andra två Cissi&Johanna, som vi utsåg till våra personliga matleverantörer från Sandy's! Mihihhi maat! Dom har den godaste tonfisk wrapsen och de är perfekt "jag-orkar-inte-laga-mat-på-en-söndag". God mat ( lr sötsaker ) är helt enkelt ren lycka Pour moi! Kanske därför jag valde ett yrke som konditor haha. Älskar mat, när jag bodde hemma kunde jag vara helt överlyckligen hel dag om jag visste att de skulle bli nån god mat på kvällen.


                                                
                              Jätte tråk väder,  snö regn som är så mysigt. NOT.

                                           

                  
                                              slappis och lite sjuk :(

                                           
                                                       Så fresh ser man ut idag, härligt! spökvit

                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0