MJÖLKBOLLAR OCH SÖDER

Igår mötte jag och Peter upp våra stor-kusiner fr att äta middag på en indisk restaurang som heter Guru. Ett super mysigt ställe på Odenplan. Det blev riktigt lyckat och vi satt kvar länge och bara prata. Till efterätt provade jag mjölkbollar med sirap. Det är kondenserad mjölk som kristalliserat sig och blivit till en fast form :) lite annorlunda så jag var ju tvungen att prova! Det var mest galet sött fast lite kardemumma, ingen ny favorit iaf! Men dom såg roliga ut.

Efter middagen följde jag med peter till tåget och åke sällskap till årstaberg där jag mötte upp Malin. Sen åkte vi vidare för att träffa Sarah och Karin. Det var tänkt att vi skulle dansa hela natten lång men ingenn verkade vara så taggad. Och efter fredagen kände jag mig fortfarande ganska seg så vi åkte till söder och tog de lungt ist. Mys. ( träffade även B lite senare på kvällen, en oväntad överraskning och kvällens höjdpunkt. Även fast de bara var en snabbis )

Ikväll är de semi final på cafét så dansskorna åker på och allt annat än en lugn kväll hoppas jag på! 


                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0