MIDDAG

Ok så var de middags dax. Innan maten kom Martin och hämta upp mig för jag blev såå sugen på godis och den bästa affären finns i kungenkurva. Så passa jag på att inhandla lite små saker som mjölk och keso bl.a. Nu har jag precis gjort kycklingfilé med pesto-keso och broccoli, yummiie! Är så sjukt inne på broccoli just nu, kan inte få nog. Och pesto gåår bara inte att tröttna på.

Sen är de bara att slänga på lite kläder och smink och sen hoppa på tåget till Sarah där karin och malin nog redan anlänt. Och efter åker vi till Tobbe. Jag är nykter och tänker förbli de hihi. Det känns inge jobbigt alls faktist.


Här är lite bilder från igår!


                                             


                                            


                                             



Johanna full som en kastrull hihi. Ollie och Evert grymma killar!

Kommentarer
Postat av: J

kastrull-full var namnet!

2009-03-14 @ 21:03:45
URL: http://jelisabeth.blogg.se/
Postat av: Tåbbe

Ta hand om pauline ikväll. :)

2009-03-14 @ 21:40:26
URL: http://www.tåbbe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0