MED SVANSEN MELLAN BENEN

ååh nu fick jag dåligt samvete :( Hade bokat spinnig ikväll men stod på väntelistan och de verkade inte som att jag skulle komma med typ en halvtimme kvar och jag va fortfarande på väntelistan så tänkte avboka. Men de får man inte en timme innan klassen ( och jag ville avboka en halvtimme innan) så jag ringde till centret i ren panik och fick iaf aboka med en lite småtjurig ton från receptionisten. Gaah! trodde ju inte att jag skulle komma med och sen blev de försent för att hinna ta sig dit i tid! Så jag slängde i mig maten helt i onödan, vaaarför ska jag vara så strulig för! Jag är ms " vill-göra-allt-på-en-gång". Får iaf fika med Paoo The Panda så lite plåster på såren blir det. // Ciiao Bella!

Kommentarer
Postat av: Tåbbe

Tja. Har kommit fram till att metrobloggen suger. Vill byta till nåt bättre, din blog ser clean ut. Är den bra??? Pandans snubbe

2009-03-16 @ 21:53:53
URL: http://www.tåbbe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0