LUNCH

Nu är de försök nummer#2 med max som gäller. Sen gymmet. Tittade in hos Cissi som ligger halvt medvetslös i sängen fortfarande. Känns skönt för kommer ihåg när de va jag som låg där hon pigg som en mört hihi. Har ju städat lite på morgonen så de blir en uppföljare när jag kommer hem sen. Då är de sovrummets tur. Har låtit bli eftersom jag är sååå snäll och låter min lilla skåning vara ifred denna jobbiga bakismåndagen. Har dessutom hunnit tvätta en del oxå, super duktigt! Så nu blir de lite belöning med god lunch och sällskap.


                                     

                                       Solen skiner!



                                     


                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0