KUSIN VITAMIN

Ikväll blir det middag med stor-kusinerna och min käre bror. Fick middagen i 20-års present så de blir mys! Mycket roligare att få en sån present än nånting materiellt faktist. Inte ofta man gör nånting med kusinerna utan all the grown ups liksom. Me like it!

Min andra halva ringde nyss och skulle kolla snabbaste vägen till mig eftersom vi ska åka in tillsammans hihi kärlek <3

Efter middagen finns de lite kul lördags sysselsättning så som att möta upp några från NK och dricka och/eller möta upp malin sarah och karin för några sköna drinkar. Vilket de blir återstår att se, är sådär lagom pigg idag. Sen har min kära sambo sin syster med kompis här i helgen från skåne så dom kmr garranterat gå ut haha. Och imorron är de semi - final på cafét så känns som de är ganska fullspeckat schema!

// love peace and understanding 

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0