KRIG MED INTERNET

Nätet krånglade imorse, lr rättare sagt VÄGRADE att fungera så har inte kunnat blogga på heeela dagen :( blää hatar telenor ibland! och JA hata ääär ett starkt ord.

Har iaf varit med mamma hela dagen. Hade möte på sös imorse och de va super skönt! Känner mig så ventilerad efteråt. Sen mötte jag upp med mamma och vi åt lunch. Supermys! Sen följde hon med mig på en massa ärenden som jag bara dragigt ut på haha. men blev en väldigt effektiv dag. Vi fikade på chokladfanriken sen, love it! Och efter det gick och träffade Pandan! Wiie körde så håårt med henne idag. Fast va ganska snäll, lr hur Baby ? Vi planerar dubbel pass imorron, först tidigt på morgonen och senare på kvällen med en " PT" hihi.

Fick även reda på att världen är sjukt liten....känns lite jobbigt, vill ju bilda min egna uppfattning om personen i fråga men de blir svårt när man får höra saker från andra......

Imorron blir de mer uppdatering och bilder! Ciao bello

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0