IT HURTS

Gaaah vad ont i huvudet jag har :( Trodde de skulle hjälpa med kaffe men de gjorde inte. Sen blev de inge bättre av att jag glömde min vattenflaska haha. Påväg till gymmet ringde iaf max och sa att han blivit informerad om en släktmiddag han inte hade med i planneringen när han fråga om vi skulle fika. Så de skulle bli lite tight med andra ord! Vi boka om till en lunch imorron, mys. Jag gled förbi min lilla Malin för lite damage controll hihi. Hon hade mått bättre men de var relativt lungt, så duktig gulle! Vidare till gymmet efter en härlig kaffe och där var de ovanligt mkt med folk för en söndag, riktigt kul! Blir så taggad när de är massa svettiga människor omkring mig som bara kör. Så jag gjorde likadant med The Hills på TVn ovanför löpbandet och crosstrainings makinerna. Det gick super super bra. Och de va verkligen sådär skööönt jobbigt flås och de blev lite styrketräning på det!

Men har dock jätte on i huvudet förtfarande..hmmm kanske vätskebrist ? Ska iaf hem till mammi och papi för att äta lite samt hämta min corall klänning till kvällens event. Tror jag har lite saker på posten oxå om dom inte hunnit skicka tillbaka dom eftersom jag så sällan är hemma. Och så får jag träffa min pElvis hihi gosigaste hårbollen nånsin!


  Take away plz



                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0