INTE ALLTID OK

Vet inte vad som hände igår riktigt, trodde att allt de där var över men sen bara sköljde allt över mig igen. Var helt skakig och orkeslös på gymmet..Kom in i nån sorts andra andning på dansen men inte helt OK. Ringde sös avk igår och bokade tid till idag, känns lite bättre men Marie som jag brukar träffa är på semester hela mars. Fick en ny tid i nästa vecka så skule hon kolla upp vissa saker.

Ikväll är de fika med Malin och hugo och kanske andreas. Skönt att få tankarna på annat håll. Sen innan de ska jag möta upp Pao och kanske ta nån mysig kopp té med henne nånstans. Har en vilodag från gymmet så min kropp kan återhämta sig lite efter veckans chock schema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0