I CAN BE YOUR HERO BABY

En biltur med Pao och Greken innebär oändliga skrattanfall, dåliga skämt ( we ALWAYS kill them) och en hel del kareoke. Kan inte komma på nån bättre humörs booster. Det är alltid så sjukt kul och jag säger bara Stackars Greken som får stå ut med oss. Lovar att man hör oss på en mils avstånd miiinst. 

Efter sös och gymmet ( grymt skönt med spinning btw ) åkte jag hem till Paoo och därifrån åkte vi tre till farsta centrum så Pauline kunde köpa sina näsdukar och få en pensionärs stämpel i pannan. Det blev självklart en fika på de och av nån konstig anledning var alla extremt varma och tog av sig tröjorna förutom jag som inte hade någe linne under! Bra jobbat haha. Fick träffa Pandans boyfriend lite senare oxå, mkt trevligt ;) Lite dirty bara! Nån som sa ......rutiga Kalsonger!?

Sen smsa Johanna mig och tyckte att jag skulle hänga med till Amba ikväll, känner att de blivit lite mkt utgång senaste tiden haha men vaaa ska man göra (A) hihi. Tänkte iaf inte dricka ikvälll............Dett är en dag imorron oxå med fest fest fest. Vill verkligen orka med corepower passet på förmiddagen.

Har ätit mat nu och ska väl hitta nån outfit till ikväll..va tänkt att jag skulle möta johanna och några andra innan men känner lite att jag inte orkar stressa iväg så fårse vad jag bestämmer mig för!



                                                           





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0