HEMMA ALLTID BÄST

Wiie så var man hemma! Finns inget och då menar jag INGET som slår mammas mat. Plus att jag kmr in på mitt rum och ser att lilla mammi har lagat min älsklings corall klänning. Och så stod det en nybakad rabarber paj på diskbänken hihi. Såå mysigt! Lite fika senare alltså.

När jag stod och vänta på bussen så ser jag min stora syster och henne kille komma gåendes och hon tittar tillbaka men reagerar inte!? Och jag tänker hallååå för mig själv varför kommer hon inte fram haha. Så jag går med lite bestämda steg och fäster blicken på henne och inte fören en halv meter kvar känner hon igen mig. Eh vad är problemet liksom, de visade sig vara mina linser i samband med mitt osminkade nylle. Har nämligen bruna linser på så skulle de inte varit för dom hade jag inte heller känt igen dom - är nämligen halvt blind utan.

Är helt död av nån konstig anldening och inte så sugen på att parta all night  long. Har inte bestämt mig men de som väger tungt är min fiiina fiina klänning som jag saknat så mkt. Skulle vara taskigt att inte använda den på ett så bra tillfälle som ikväll.


                                                  



                                                   

   Nu har jag inte de kläder jag hade tänkt mig, men tror de blir super fint med ett par shorts i sommar!
                                                    


 Mina "bruna ögong 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0