HARD WORK OCH POWERNAP

Nu har jag fått mina naglar fixade! Jätte jätte finaaa, tack Paoo. Men innan naglarna körde vi ett hårt morgon pass och jag är helt färdig. Medans Pauline gjorde naglar så halvsov jag lite haha. Sedan fortsatte jag att sova när Pao gjorde sig irodning för jobbet, en riktig powernap hihi.


 ( Eftersom de här MUPPP internet inte är på min sida kmr bilder lite senare )

Vi körde rodd på gymmet och nu har jag jätte fina blåsor som är mindre skönt. Gjorde ont när jag skulle tvätta håret och tvåla in mig tom haha.

Fikar iaf med Malin nuuu och dricker kaffe <3 Sen är det ett pass till ikväll som börjar 19.00, ingen aning om hur jag ska orka dock. Danspasset kan möjligen få lida för de.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0