GALET VÄDER

Det är helt sjukt att vakna upp och de enda man ser när man tittar ut genom fönstret är VITTT så långt ögat når.  Min dag började 05.00, inte säga varför som sagt men de var helt ok! Ganska mysigt förutom att håret blev helt vilt haha. Är jätte, jätte trött nu. Sa till mamma att jag skulle åka hem ikväll men orkar verkligen inte, förlåt :( Men Pauline min sötaste sötsak kmr imorron bitti TIDIGT och då menar jag typ kl 0700 hihi. Vi har tänk mysa lite och hon gör ett väldigt tapper försök att trösta mig så tidigt på morronen. Men när man är i behov av all stöd och kärlek man kan få finns de ingen tid som INTE INTE passar :) <3 Resultatet av dagens tidigare aktivitet avslöjas i slutet av veckan typ.

Tänkte laga lite mat nu :)

                                          


                                                                                  05.00 This morning, härligt!       


                                           


                                                                           Mysig utsikt till frukosten
                                                   

                                            


                                                                           KL 17.30 Hemma igen och de är MER snö wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0