FRÄSH PÅ GYMMET

Wiie de blev ett stört skönt konditons pass på 1 1/2 halvtimme! Först löpning på 30 min och sen satscorePULS, och pulsen var maxad. Underbart! Men man känner sig lagom het efter haha. Röd, blöt och heelt död. Men de är niiice...det där med dubbelpass är grymt, varför har jag inte tänkt på de tidigare :/ Märkte att jag kan köra lite hårdare ändå innan core passet. Åååh sen när jag var påväg ut ser jag att de är lite av en PT samling vid receptionen och en kille sticker fram en gul lapp framför mig och säger att " de är du värd efter idag". Åh de va en gratis banan! haha blev helt överlycklig! Precis de jag tänkte på att jag ville ha......Sötnosar de finns.



                                        

 Jag passar på att sola lite wiie när den så lägligt tittar fram hihi

                                     

Rött är sött.....lr??? Kankse inte när man ser ut som ett rödljus !? jäkla lyckstolpe....hmmm får massa konstiga blickar :/  


                                       

Jaaahapp... DÄR rök mitt ragg på gymmet! hur lyckas jag? känns braa....

Kommentarer
Postat av: MALIN

HITTADE DU INGEN FINARE BILD PÅ MIG?? HAHAHAHAHAH

2009-03-19 @ 19:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0