FIKA

Efterätt är ju inget direkt vanligt längre, så kommer man och blir helt galet bortskämd! Det såå underbart. Efter kaffet blev jag lite piggare faktist men funderar på att ta en lite powernap iaf...bara en liiten hihi.

Tittade på Gossip Girl ( kan inte motstå ) där Blairs mamma Ellinor gifter sig med Cyrus. Saken är att de är ett helt galet omaka par och de mest otippade att faktist gifta sig. Men hittar man nån som får en att må bra och som man kan vara sig själv med så är de väl värt att gå emot oddsen och kanske praktist sett ta den svårare vägen? Jag tkr de iaf men vet En som inte gör de...rädsla för de gånger som inte slutat bra och trycket från nära och käras dömmande ord ( ?? ) styr kanske inte hjärtat men handlingarna. För mig är de inte logiskt men för Dig verkar så vara fallet. Kanske är för olika trots allt.... 





                                             


                                           


                                            


          - Såg att mamma ramat in mitt skolfoto från 8:an haha gulligt



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0