DIRTY SEXY MONEY

Älskar den här serien! Och när man är sjuk plus bosatt under täcket för tillfället finns de inte så mkt som slår en bra serie som den här. Sex pengar och massa intriger! Sen nååste jag vara sådär töntigt tjegig och kommentera Karen och Nick som ÄNTLIGEN hookar och får till de! Karen är kanske den största bitchen nånsin men jag har alltid tkt om henne av nån konstig anledning ist för att hålla tummarna för "pryd" Lisa som kanske är den tråkigaste tjej EVER. Dessutom har jag sjuukt svårt för tjejer i kort hår. Borde vara förbjudet.

Hade såå gärna velat vara på Boxen som börjar om fem min :( Grinar snart för jag är så rastlös. jag vill vill vill träna! Har dessutom grym träningsverk på en massa nya roliga ställen hihi.  Sen är ju PTn absolut Inte  en lockande anledning atill min extrema tränings lust...

För övrigt känns de som huvudet väger minst ett exrta kilo...gaah vilken pounding söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0