ÄNTLIGEN LÖRDAG

wiie de är lördag! Jag har redan vait på gymmet och städat lägenheten hihi. Mkt duktigt. Funderar på att sova lite innan planerna för kvällen sätts igång. Ledsen att jag inte uppdaterat på länge men fick llite av ett ryck eftersom datorn inte samarbetar med mig grrrr.

Malin kmr hit efter jobbet och vi ska äta middag och dricka vin. Längtar! Sen är de utgång,lär ju möta upp en del människor lite senare...

Träningen går bra och har varit riktigt duktig. Men igår skulle jag gått på box fast kände att min kropp inte riktigt hunnit återhämta sig så vilade. Körde ju satscorepuls idag och mina lår var gaalet möra haha. Borde vila imorron oxå men VILL verkligen gå på boxen. Så måndag får bli9 vilo-dag ist. Sen är de ett tilldelmål nästa vecka, jag vill öka tempot på bandet ytterligare. Ökar lite men ofta. Klarade den här veckans del mål så känns som jag kan fortsätta på nästa nivå. Pao har oxå varit riiktigt duktig faktist, så stolt!


                                                

             Påväg till träningen!  Lagom trött.....



                                                  

         Mina fiina fiiina trikåer! haha men sköna är dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0