VEM ÄR DU SJÄLV DÅ, STEEN?

Har ni missat Torkel i knipa så borde ni sett den igår. Sjukaste humorn och lite grov, men super kul.

Efter att jag avreagerat mig igår kunde jag sova riktigt bra och länge. Hade ju planerat att träna idag men sängen och de varma täcket övertalade mig att ligga kvar...och de va inte så svårt, är ganska lättflörtad i sånna lägen. För att kompensera det har jag tänkt träna i helgen faktist. Är ganska motiverad att börja träna och äta bra, har upptäckt att jag med ganska stor säkerhet är sockerberoende. Inget konstigt för att vara mig men måste sluta. Fast choklad är nånting jag ALDRIG ger upp och de vet ju ni som känner mig.

Andra planer för helgen är att byta piecring, shoppa och festa. Imorgon blir det nog utgång och jag längtar! Hoppas jag får med den andre tvillingen.

Morgonens citat: För det är du värd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0