TACK

Idag var en lång dag, rolig men fick gå hem vid halv ett och de är lite drygt. Har haft de Top iaf och klagar verkligen inte, älskar människorna jag jobbar med och spec Clara älskling och alla i kondis, killarna i köket är också grymma! ;P Att jobba kväll är bara kul, finns inga nackdelar så jag är nöjd :)

I helgen är jag ledig iaf och de har jag fan förtjänat de. Imorron ska jag träffa Linda och på kvällen är de utgång , får nog sova hos clara eftrsom de blir lite svårt att ta sig hem till landet sen... Och nu är de fredags mys som gäller:) Gonatt alla sötnosar !

Kvällens citat: Tack!


Kommentarer
Postat av: Klaara

Jaaa sov hos mig imorrn och babe kamäälen jag älskar dig också;)

2008-03-15 @ 02:57:17
URL: http://emporio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0