LEDIGT! BERUSAD MEN ALDRIG FULL

När klockan ringde imorse efter bara fyra timmars sömn var jag sådär lagom pigg på att jobba men när man väl sätter igång går det bra, fram tills man sitter på tåget och slockar som ett ljus. 

Anyway så pratade jag med en av mina chefer idag och han lova att ta de vidare till " the boss" och ta upp de med alla andra...men de känns så jävla drygt när dom håller på såhär! Jag vet vad dom menar men dom borde veta redan nu vad dom tänker säga... Och seriöst hur entusiastisk kan man vara när man har packeterat i över ett år? Det är ju inte direkt utvecklande eller motiverande. Hur många ggr ska jag bevisa , lr vad är de jag försöker bevisa förresten? Jag har verkligen bevisat att jag är pålitlig, kommer i tid och ställer alltid upp när dom ber mig hur trött jag än är lr har andra planer osv. Det är ju inte mycket som intresserar mig med packetering men när det kommer till kondis och choklad så vill jag verkligen lära mig och de är väl klart att jag skulle jobba hårdare för det. Jag behöver en motivation och anldening för att göra de dom vill men de funkar inte med ett kanske efter såhär lång tid. Så himla frustrerande och vänta, kan dom bara inte säga rakt ut!  Och allt med H gör de inte direkt lättare, vet inte om han är för eller emot längre han kan ju inte vara så objektiv längre...lr jag hoppas att han kan för min skull. Jobbigt att allt de där skulle hända precis nu när de är så osäkert allt...vill verkligen inte riskera nånting och innan  det var han jätte positiv till att få in mig. Hur är det nu?

Jag är iaf ledig nu och ska njuta av det, har mitt påskägg och en skön säng. Jag borde sova och plugga men vi fårse...Kvällens planer blev lite ändrade men de dyker nog upp nånting kul! Är iaf på extremt bra humör :)

Dagens citat: Vad gör jag nuu? känslan verkar trots allt va kvar.


image236 Träna och äta nyttigt, haha var det ett skämt lr? (a)

Kommentarer
Postat av: Steen

Det gör mig bara upprörd att läsa sånt här. Du får sätta dig ner och få ett kalrt besked annars tycke rjag du ska skita i dom du ha rditt jobb på lagret. Hur länge tror dom att du ska vilja packa ditt skit du måste utvecklas. Och vill inte dom ge dig jobb varför i hela världen ska du ställa upp på dom det handlar om att ge och ta dom bara tar på det där stället och så har det alltid varit. Du får stå på dig lite det är din framtid det handlar om. Och när det gäller H så skäms han och tycker dte är jobbigt ocg se dig men det ska fan inte drabba din framtid hans känslor herregud. puss från Steen

2008-03-23 @ 12:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0