LATE NIGHTS WITH Mr Big

Så var det redan söndag!? tiden går snabbt när man är ledig och har det TOP!. Det blev rätt sent igår och natten slutade med Jocke(y) som sällskap. Inte som ni tror hehe..
 
Jag tror alla tjejer som jag själv har under nån period vart smått beroende av sex&theCity ( haha big chocker va ). Och självklart jämfört alla karaktärer med ens eget liv och folk omkring en. Fler än en har tyckt att jag påminner om Carrie? Vet inte om jag kan hålla med om det men tar det som en komplimang! En sak vi har gemensamt är iaf en viktig del och utan den skulle Carrie inte vara den samma. Den, lr Han heter Mr Big. 
                                            
                 The rest is still unwritten...        image237   



Kort sammanfattat : Han har alltid funnits där efter sommaren i femman. Vi har vart av och på i prncip hela tiden. Även fast vi kanske inte pratat på ett halvår kan jag ringa honom och allt är som vanligt. Och i tid och otid dyker han upp igen som gubben i lådan och är mer än oemotståndlig när det är som mest otippat. Min första kärlek. Det finns mycket historia och de verkar oxå finnas mycket framtid på ett eller annat sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0