LÅNGFREDAG OCH JOBB

Idag är det långfredag och rätt skönt att jobba så går tiden lite fortare. Jobbar imorron oxå men på NK och senare kanske bio? Hoppas på det iaf, vill se 10000bc den verkar grym!  Sen längtar jag till mitt påskägg..Planerna för helgen består av godis och förhoppningsvis Hockey, vilket i det här fallet är en person ;P Sen ska jag kolla runt på en digitalkamera så den här bloggen blir lite roligare. Ska nog oxå fixa en ny desig till bloggen så ha lite tålamod för det kommer snart, måste bara kontakta min priva bloggdesigner ;)

Ska lägga upp lite bilder från slottet oxå men måste hitta den där mupp sladden till mobilen oxh fixa blogg inställningarna borde jag göra på samma gång..haha är man efter så är man.

Det var allt för nu, ska jobba lr prakisera heter det faktist.

Dagens citat: Its all work, work.

image234image235

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0