K-15, CAFEET OCH EN GRYM BAKSMÄLLA

Vet inte ens vart jag ska börja haha men gårdagen blev tom roligare än förväntat! Vi började kvällen med att några tyskar hängde på oss, mycket söta och lite halvdåliga på eng. Men de var bara kul. Måste lära mig att inte smsa så mycket när jag är lite dragen...................(a)?  Tydligen kände min kompis igen ena Djn och jag fick "offra" mig för att ta reda på om de va han och hur singel han var kan säga? Han jobbar också på NK så det var lite roligt! Jag kände att efter ett par timmar hade jag fått nog av K-15 så drog vidare till Cafeet och efter det inga kommentarer.

Mitt huvudet idag är inte de mest snabbtänka och imorron kommer ett bättre inlägg haha. Klaara min älksling slutade fyra igår så jag följde med henne hem men hon var inte den enda som ville ha med mig ;P Men det var bara henne jag ville ha! Morronen efter var inte lika mysig dock, mådde sämre än jag gjort på länge efter en utekväll :( Fast det var de värt. Orkade inte ens ta mig hem själv så fick ringa efter skjuts, tack mamma<3  Och förlåt babe vi får göra om det snart, och de kmr vi! 

Sen fick jag höra att en viss person hade lite fel uppfattning om min och Klaras läggning? Visst är hon min älskling men man behöver inte läsa så mycket in det kanske haha?? lite roligt.

Allt som allt hade jag en Top kväll :)! Tack.  Men nu ska jag sova lite mera hehe,måste orka upp imorron.

Citat: Om jag kommer in? Jag kommer knappt ut!

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

vad är bra för baksmällan dvs huvudvärken? vet du något tips snälla berätta det för mig i min blogg
kram

2008-03-16 @ 22:28:52
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0