IDIOTER

Fan vad jag blir trött på fokl! Varför finns det idioter som måste ha åsikter om allt och alla och sen inte ens stå för de?  Är de själva så bittra att de inte kan unna andra att vara glada, då tycker jag iaf synd om de och tar inte åt mig ett skit. Folk får tycka vad de vill iofs, vi lever i ett fritt land men Håll käften  NÅN GÅNG om de ens är möjligt? No f*** words can hold me down så sug på den. MUPP.

Tack och gonatt, har vädrat mina åsikter lite och för övrigt har dagen varit super! Förutom mot slutet för jag fick tempa om choladen två ggr, mindre kul men jag lever. Älskar alla underbara människor som får mig att le och alla mina kompisar som är TOP TOP. Finns inga bättre!

Kvällens citat: Just smile and wave.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det är bättre att tempa om chokladen två gånger än tre :-)

2008-03-14 @ 01:13:02
URL: http://toproos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0