DAGEN EFTER

Gårdagen var verkligen galen! Hade sjukt kul med sjukt roliga människor. Jag och Malin kom fram till att hon är min Babe ( lr biaatch enligt mig ;P ) och fick nästan släpa hem henne sen, en viss person som höll henne kvar (a). En hel del ögongodis och mycket dricka, men inte för min del. Drack en öl och var nykter hela kvällen. Inte ofta man har såå kul utan (s)prit men tror inte det hade kunnat blivit bättre med iaf :) Och idag är jag PIGG och inte bakis som vissa andra jag känner..........haha ska inte säga nånting efter förra helgen iofs.

Vi hängde med några hockey killar från huddinge, mycket trevliga och sluta med efterfest hos F. And thats that.

Idag ville J se på film...vet inte om jag borde? Jätte söt MEN jag vet inte..Lr jag får ju göra vad jag vill med vem jag vill men känns konstigt på någe sätt, fattar inte vad det är, inte van kanske? behöver inte bestäma mig för nånting nu iaf så det lööser sig ;D  Hoppas iaf på en nagel tid i eftermiddag.

 Min mobil har varit ovanligt tyst idag förutom J som ringde...Det finns inge bättre ljud än sms-signalen btw, fast beror ju lite på vem det är ifrån oxå, ibland blir man besviken haha och tvärtomsåklart!

Update senare XoXoX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0