ÄNTLIGEN

Äntligen hemma! känns som de enda jag gör ibland är att åka runt men hellre de än att sitta hemma  ;P Har haft en så underbar dag med Linda och shopping. Fixade även utväxten på mitt nu mörka hår, brunett så hett! Kom hem för en kvart sen bara för att hitta en ny outfit och omsminkning. Sen blir det hem till Malin och förkröket kan börja, efter det utgång. Finns inget bättre än att dansa och bli riktigt trött i hela kroppen av all braig musik. Tänker inte sitta still mycket ikväll. Åker nog hem med klaara som slutar tre inatt stackarn men bra för mig hihi (a) Får snålskjuts med henne. Hon kommer få en väldigt trött sofie med sig hem.

Imorron borde jag plugga? men vet nog hur de går haha. Tänker iaf inte anstränga mig spec mycket så de ska bli extremt skönt.

Igår var de mys efter praktiken men blev lite väl kort eftersom de blev så sent och sen tidigt imorse :/

Update om kvällen kmr imorron, lite bilder oxå kanske ;)

Kvällens citat: I wanna dance with somebody.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0