ANNARS?

jo tack det är bra, lite stressad inför ett möte med min lärare imorron. Måste verkligen sättaigång me mina uppsatser nu och få det överstökat. Önskar skolan var över redan nu men inte riktigt än.. Studentmössan har iaf redan kommit. Längst fram brukar normala människor ha namn och skola lr nånting liknande MEN jag har valt att ha mitt namn och sen " färdigbakad". Kanske lite långsökt men går ju livsmedel bageri/konditori :) Jag tyckte det var kul iaf! haha lättroad som sagt. 

Det funkar inte riktigt att blogga när man slutar såhär sent..men det blev ett snabb-inlägg för nu ska det bli film!

Kommentarer
Postat av: Klaara

hahaha ja diggar din text på studentmössan iallafall:P

2008-03-20 @ 12:32:48
URL: http://emporio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0