THIS IS FOR YOU BÄBIS

sötis här kommer en liten sammanfattning bara för diig! Vet att jag IGEN inte vart så nåbar men jag är en mupp. Hoppas du ändå vill gifta dig me mig (A)

Vi var ju på slottet iaf i tisdags, du vet vem spåårade för jag var nere och bytte rock så verkligen alla fick vänta på lilla mig. Där hände det inte så mkt utom att Elias fick för sig att jag gilla vissa saker ( vi tar det sen) och sen prata jag med sofia hahah shit vilka grejjer hon berätta! DU kmr vika dig av skratt! skvaller skvaller..vem är matilda??

Igår träna jag faktist med T.R och joinat gymmupparna. Har sån saaatans träningsverk och imorron blir det inte bättre haha önskar du va här för och klämma lite på min blivande muskler! önskar du var här hela tiden så jag slapp sakna dig så mkt :( 

Sen idag var det mindre kul...blev påmind om mina attitydsproblem av chefen så jag diska hans disk hela dagen hehe ( inte för att jag inte brukar göra det ) och skämdes en aning lr rätt mkt.

I helgen träffa jag faktist martin oxå, vi var och kollade tattueringar så det var nice. Sen ät vi lunch hos hans mamma. Och nu har jag massor och berätta så jag skaaaaa ringa dig men vet ju att du har besök hihi så smsar innan. Kysss och smisk på min  älskling.

Kommentarer
Postat av: Klaara

du MÅSTE berätta allting sen,det ska bli så himla roligt hahaha. SJÄLVKLART att jag vill ( hoppas sofia får se det här) PUSS OCH LEK

2008-04-18 @ 12:39:16
URL: http://emporio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0