THATS LIFE

jag vill inte engång till...älskar honom så mkt och man tänker inte på det fören det nästan är försent. Varför ska de till nånting sånthär för att öppna ögonen? Vi är för öpptagna med andra "viktiga" saker och glömmer bort det som verkligen betyder nånting, varför tar man allt för givet? Så bortskämda men sen plötsligt försvinner det och vad kan man göra åt saken, inget!?  Sen får man komma ihåg att alla inte har en familj då borde man uppskatta sin egen annu mer. Vänner och familj är det viktigaste och finaste man kan ha så ta hand om dem.

Prata med snuttan idag och hon verkar trvisa, smått rastlös men de löser sig  bäbis! Jag finns här hela tiden och blev lite glad när berätta va som hände efter du läst mitt inlägg fast de va inte meningen åh göra dig ledsen :( hihi. Jag vet att jag skulle ringt upp igen men vi åkte till sjukhuset åh så, ringer imorron min lilla johan glans älskare! ;P ( sa till kristian i cafeeköket att vi var tillsammans hahahahahah undrar va han sa till alex? )

Hade ju planerat utgång men partyhumöret försvann liksom. längesen jag var hemma en heeeel fredagskväll men ibland måste man de oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0