JOBB SOL OCH BRUNCH

så har man jobbat. Efter jobbet hälsade jag på söta Pauline och tog en välförtjänat kaffe samtidigt som vi babbla på om allt möjligt. Tycket lite synd om henne för hon slutar inte fören sex:( Medans jag redan var klar och påväg ut i SOLEN! Åhhh man blir så lycklig av sthlm sånna här dagar! Sen ringde min blomma och hon va lite bitter för det tråkiga vädret i malmö så jag fick lysa upp henne förmmiddag lite ( innan min mobil dog). Hatar att du är borta, tänk vad kul vi hade kunnat haft i vår och sen i sommar, fast i sommar har vi planer, lr hur kamäälen ;)?

Ska bara göra mig iordning och sen är det brunch med la familja, vet inte vart men de vet papi. Och efter det är det tyvärr lite plugg som måste göras so thats that. Jag är på bra humör så det är lungt!

Ikväll är det mys och god mat, inget drickande idag heller men de är väl bara bra? Njuter av trevlifgt sällskap ist :) I like it.

Morronens citat: Let the sun eluminate the words thats u cant find. image239

Kommentarer
Postat av: Steen

Du är en sötis jag kommer äta upp dig nån dag :-) puss

2008-04-06 @ 19:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0