IS IT CHOCOLATE? ORWHAT?

Igår efter jobbet gick jag in på pressbyrån/7eleven och satte mig ner en stund för att vänta på M som skulle plocka upp mig. Då när jag var sekunder ifrån att dö av tristress kommer en amerikansk familj in och muppen som jag är tjyuvlyssnar jag lite såklart. Dom har alla köpt en varsin LAKRITSPUCK och en smått road sofie hör tvekan i deras röst efter första smakbiten. OOOH its actually SALTY!? mmm weiiird. Is it chocolate? I thought i was chocolate!? It tastes funny. Och tio andra liknande kommentarer om hur konstigt det var och var de verkligen lakrits?? Hhaha pappan i familjen ville inte ens smaka så dom fråga mig ist!  Så det blev årets första glasspinne, gratis och mkt roande. Landet som har allt och lite till har INTE saltlakrits hihi.






Så idag är det jobb, igen.  Lite ledsen att jag inte hört fråb Dig...men hoppas din kväll igår var bra vad du än gjorde...

Imorron är det tattuerarstudio planerat efter skolan..ska bli mkt spännande! Byta piercing samtidigt tänkte jag :) Är jätte glad för att kjag äntligen vet vad min tattuering ska vara, nu kan jag börja med detaljerna...har tänkt skissa lite sj såklart men vill ha inspiration först! spännande.

( Måste bara skriva av mig lite. Jag är så trött på sthlm, vill bort bort!! VIll ha semester sola bada äta gott och mysa! Orkar inte med allt längre. Kan inte vänta till sommaren..bara ett litet break:( vet inte va jag ska göra. )


Dagens tanke: Sail away with me honey..what will be will be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0