HURRA HURRA

Började dagen med en sötnos aka mupp. För muppen var det jobb och för mig var det kalas på schemat. Min älsklings syssling ( ?? tror jag det blir) fyllde år och de firas med hela släkten samlad såklart! Och han fick dela den dagen med nyfödda Selma som fick mycket om inte mer uppmärksamhet men det brydde han sig inte om när alla presenter skulle öppnas. Jag fick se den sötaste semlan nånsin och hålla henne såklart, hon va så liten och mjuk som siden blandat med dun för hon hade bara lite fjun på huvudet! Helt klart dagens stjärna. Jag blev kär! Hon var lite tjurig men när jag höll i henne verkade hon bli lung...så härlig.

Vi blev kvar ett tag, var så trevligt att träffa släkten och hade så mkt att prata om, alla var såklart intresserade av min praktik osv. Jag tipsade självklart om gourmet så den lär iaf halva släkten köpa ;)

Insåg att mina mindre kusiner inte längre var så små ( noo shiiit dom blir äldre dom oxå?? ) fast kände mig lite stor jämfört med dom ändå hihihi alltid kul. Unga som gamla har jag den bästaste släkten någonsin!

Sjukt trött, sitter och fantiserar om sängen nu men var tvungen att blogga lite innan. Har skrivit klar en uppsats till sam och den ska in imorron samtidigt som mötet...lite nervöst Chefen ska med så fårse va han har att säga?

Och kamäälen lycka till me cyckeln haha höll på att vika mig av skratt när du berätta! Och de känns så skönt att du fattar vad jag pratar om när du veeeeet ;P (A) hihi. LÖV U.

Kvällens citat: Thats that.

NattiNatt!


Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej hej :)
Lyssna gärna på mig, sjunger&spelar, i min blogg..
Ha det bra!

2008-04-06 @ 22:37:37
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Klaara

Hahah of cours my horse att jag gör, i know the feeling;P Love love / Din Kameeeeel!

2008-04-07 @ 00:51:05
URL: http://emporio.blogg.se
Postat av: Em-pem

Hjälp mig att hjälpa andra på min blogg, genom att ge synpunkter på vad jag skrivit, berätta om du har egna erfarenheter, eller om du har några tips? Tack! / Ems

2008-04-07 @ 07:03:36
URL: http://www.metrobloggen.se/empem
Postat av: Em-pem

Hjälp mig att hjälpa andra på min blogg, genom att ge synpunkter på vad jag skrivit, berätta om du har egna erfarenheter, eller om du har några tips? Tack! / Ems

2008-04-07 @ 07:03:40
URL: http://www.metrobloggen.se/empem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0